Nu går..

..det alldeles för fort här, vars är bromsen!?
En vecka kvar till julafton och två till nyår - herregudarns!
Njuter av en vit helg (dock inte utomhus där gräsmattan är på väg fram igen) med litteraturläsning och julmust. Ny kurs startade i måndags och den innehåller matematik i alla dess former...! Tur att kursen endast är 7,5 poäng!!
En tanke som slog mig och som jag skrattade gott åt var att jag en gång i tiden sprang runt i Dorota för att köpa julklappar till mina nära och kära. Haha, hur kul är inte det!? En julklapp till pappa från ica, en julklapp till lillebror från okq8, en julklapp till mamma från blomster och en julklapp till syster från systemet...nääää inge konstigt med det för det funkade ju alla tiders! Men idag just här och nu blir jag alldeles fnittrig när jag tänker tillbaka på julklappsshoppingen in Dorty town!
/äM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0