Kanelbullens..

..dag och jag klämde två bullar till middag. Är det bullens dag så är det!

Igår efter middagen cyklade jag ner på stan och mötte upp min fina kusin som var i stan på kurs, vi tog en fika på Station och surrade om allt och inget - mys!

Idag har jag pluggat, pluggat och pluggat! Imorgon är det dags för den muntliga tentamen och det känns väl helt okej. Man kan bara göra sitt bästa. Ska även föröska skriva ner några rader på min hemtenta imorgon så att jag kan skriva klart det på torsdag vilken isf skulle innebära att jag får långhelg innan nästa kurs drar igång.

Sjukt sugen på att klippa och färga håret, nästan så att jag tar till saxen själv. Nejnej, inte då. Jag har bokat tid till den 21 december. Det gäller att vara ute i god tid, iaf då det gäller att boka tid hos min favvofrisör!!


/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0