No more semester.

Semestern och det härliga livet i Italien tog fort slut. Men fantastiskt var det. Bodde hos Laura och Angelo i Cormano där det var superdupermysigt! Vi hade blå himmel och 25 grader varje dag. Var i Milano, var i Monza, körde (jag körde) upp till Aosta, körde till Courmayeur och Pila. Underbart! Lovisa tyckte resan var ännu mer än vad hon hade väntat sig! Så det är vi glada för!
Blir till att lära sig flytande italienska nu då, för jag är bedd om att vara vittne i bröllopet till Laura och Angelo nästa år! :D :D :D :D
Å du Marie, nu skulle du ha vart med hem till Lauras mamma för nu bor även Lauras dementa mormor där. Heheh, fick skratta en massa.
Mao hälsar förresten. Katten alltså. Och resten också.
Jag jobbar varje dag nu i 14 dagar, varav 6 dagar dubbelt. Men så flyttar jag till EGEN LÄGENHET DEN 1E NOV!

Nu ska jag packa.
puss fi

Kommentarer
Postat av: Äm

Hahaha, jag fnissar av bara tanken på den dementa mormodern! :) Åh vilken ära att få vara vittne!! Väntar med spänning på alla bilderna du kommer att lägga upp här i bloggen ;)

2011-10-22 @ 10:58:02
Postat av: fi

heheh ja! jag hoppas jag kan det, väntar på bilderna ifrån lovisa för jag har ju ingen kamera.. :P kan inte ens fota med mobilen längre för även om jag fick tillbaka den har tjuvarna tagit minneskortet. Å jag är så trög och har inte köpt nåt nytt.

2011-10-22 @ 18:35:07
Postat av: Alexandra Kjellman

Då har du flyttat till egen lägenhet nu! Hoppas det går bra! =)

2011-11-03 @ 23:03:21
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0