Tjugoåttonde september tvåtusenelva..

..idag är det halvlek vilket innebär att det är en skoldag och en arbetsdag kvar innan det är helg!

Dagen har bestått av en förläsning och några timmars tentaplugg och nu sitter jag nyduschad efter ett pass bodycombat, UTSLUT!

Mitt golv betstår av ett kilo skit och disken håller på att svämma över diskbänken men vad gör det? Tills imorgon ska jag lära mig 40 stycken begrepp - morfem, grafem, fonem, avkodning, top down, literacy osv. Kanske bäst att sätta igång!?

Och just det, jag har en granne som älskar sin baslåda över allt annat! Det dunkar så det står härliga till! Men vet ni vad? Jag slår lite i elementen så blir det tyst på skiten och tur är väl det för han...annars blir det till att packa bajs i hans postfack! HA!

Imorgon händer det något spännande, lite nervös är jag. Ojoj!

/Äm


Kommentarer
Postat av: fi

vadå för spännande?!?!!

2011-09-29 @ 17:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0