Jag ligger..

..i soffan under en filt och tittar på mina stackars blommor som sakta men säkert går döden till mötes. Idag känner jag mig ungefär lika häftig som de ser ut.

I söndags var jag på loppis och fyndade mig en gammal väggklocka som slår högt varje hel och halvtimme! Men för att inte riskera att reta gallfeber på mina grannar och kanske bli vräkt så låter jag bli plingplongandet tills vidare..

Efter en vecka på uni är vi återigen ute på VFU och det känns bra! Förra veckan fick lärarna på skolan en intro i lärande med I-pads och i måndags så introducerade vi kidsen. Det var 18 stycken förväntansfulla 6-åringar som touchade fram och tillbaka mellan de olika pedagogiska spelen som finns att välja mellan, sjukt kul!

Magen ropar efter mat så det är väl bara att masa sig upp för att göra den nöjd!

/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0