Afterwork

Äntligen tillbaka i sängen, jag älskar den här sängen. Ensamt men ack så härlig den är.
Har haft den lugnaste natten på jobbet någonsin, har knappt lyft rumpan en gång. Med tanke på att det är ca 70 pers som bor där är det faktiskt rätt så förvånande hur lugnt och stilla det kan vara. Hade absolut ingenting av värde att rapportera till dagpersonalen. Snackade lite strunt istället, typ om vädret.

Vi hade två 12-åringar som middagsgäster igår, vilket jädra surr! Kliver upp (lagomt pigg och på strålande humör självklart) och dom pratar som bara fnittriga tjejer i den där åldern kan göra och det känns som dom sitter på insidan av skallbenet. Den där åldern tror jag mina barn ska få lov att hoppa över. Fast i och för sig, dom är himla roliga ibland också.....typ efter kaffet.

Idag ska jag till polisen och hämta ett rykande färskt pass och sen vidare på nåt park-tält där det tydligen finns en massa saker att köpa. Kul för den som har lust! Jag ska däremot spana efter en födelsedagspresent till min fina far.

Naken-tv på svt2 inatt, jag blev så förvånad. Visste inte dom fick visa så mkt bröst och även kön på denna kanal.

Nu ska jag somna gott.

/Fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0