En bra morgon..

Det började som en härlig söndagmorgon...
Jag har ju mått pyton en hel vecka och i morse så kändes det rätt bra. Solen sken och jag tog en promenad, bestämde mig för att ringa på blocket-annonsen jag såg igår kväll.

Jag har som bekant (nåja, kanske inte för alla) velat köpa en ny bänk till tv'n och det blir ytterligare en ikea-möbel i mitt hem. Igår kväll såg jag en nyutlagd annons och en billig hylla! Precis den jag ville ha! Men tror ni jag ringde då? "Nä, en lönelördag, klart dom är på krogen. Jag hör av mig imorron". Så imorse gick jag ut till bilen och mätte så att jag visste att jag skulle kunna hämta den, fortfarande ihopp om att köpa den, och tyckte att det var lite för tidigt att ringa. "Han var säkert på krogen igår, då är det för tidigt att ringa en söndag kl 9".

Nu, en timme senare så skickade jag ett sms och hoppades att jag inte skulle väcka personen i fråga, skrev att jag skulle ringa senare om jag hade turen att den inte var såld. MEN SÅ KLART VAR DEN DET.
Flera veckors mer eller mindre aktivt letande och jag tvekade!! Så tji fick jag. Men han skulle höra av sig imorron om dom inte hade hämtat den. Suck.

Nåja, är det någon som har en LACK-hylla från IKEA över så köper jag den gärna! Svartbrun helst. Man kan också säga till om man ska åka svängen förbi IKEA, går bra..



Annars så ska jag äta frukost nu för att jobba mina 4 timmar denna söndag.

/a

Ps. Nu förväntar jag mig att ni kommer nästa helg. Ds.

Kommentarer
Postat av: Fi

ååh jag jobbar nästa helg :S

2008-08-31 @ 16:08:58
Postat av: annso

You don't say? Vilken bullshit!!!!

Typ som BIG BULLSHIT!

(För er som såg Raggadisch!)



2008-08-31 @ 20:00:49
Postat av: annso

Alltså, jag menar inte skitsnack.

Jag menar vilken otur. :P

2008-08-31 @ 20:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0