Flickor.. flickor..

Alltså, nu är det så här va.
Jag skulle jättegärna deltaga under den kommande kräftskivan jag hört ryktas om, men a) jag jobbar, b) min bil mår inte bra, c) busstiderna passar inte mitt schema.
Därför har jag ett förslag....

Lördagen den 6 September vore väl en utmärkt lördag för festligheter (den enda lördagen i hela september jag kan vara ledig!) och sen har ni en sista helg kvar att spendera på valfritt sätt innan ni drar iväg på er stundande resa.
Så, varför inte ta ert lilla pick och pack och komma på besök? Och då har dessutom Coverclub/Schlagerklubben öppnat sina portar igen! :)


/a

Kommentarer
Postat av: Tina

Tina här är på! :) Eller iofs ja kanske jobbar helg, men det kikar ja upp till veckan! :) haha!

2008-08-26 @ 22:12:20
Postat av: Fi

JAG VILL! Om jag inte jobbar förstås, ska kolla upp det. Vore ju lägligt å kolla nu egentligen med tanke på att jag faktiskt sitter på jobbet, men det innebär att jag måste lyfta på rumpan å det känns inte särskilt angeläget just nu ;)

2008-08-27 @ 01:27:14
Postat av: Äm

Kanske, kanske! Har ju som nyss fyllt år så det beror på hur det blir med gratulationer av släkten?!

2008-08-27 @ 11:12:07
Postat av: annso

Kan du ju alltid ta helgen efter! ;)

2008-08-27 @ 14:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0