Fyttihelvete!

Idag när ja kom ut från lgh:n och ska ta mig upp på cykeln så är den borta! (kl 5:15) Som vanligt börjar ja tänka att shit, ja kanske inte tog hem cykeln igår m.m......Men det hade ja juh och ja den har blitt snodd. Ok skickar iväg ett mess och får skjuts tillslut, så ja beger mig mot sjukhuset för att träffa skjutsen där.

Sen när ja jobbar och står där och trimmar lite så flyger det upp en sten, rakt på näsan. Det börjar så klart blöda och det kommer tårar i ögonen. För på nått vänster så gör det så förbaskat ont! haha

Inte nog med det så när ja trimmar senare, efter fika så lägger ja ifrån mig trimmern och när ja väl är sådär på huk, så vad hittar ja inte....jo HALLON! Självklart måste man ta några.....å vips när ja står sådär nerhukad och plockar dom små goa hallonen så dimpar det ner en boll....EN HALV METER IFRÅN MIG! O my god! Men hallona va goda iaf!

Så där såg min dag ut.
Nu är det bokat resan ner till arlanda...-phu- en sak mindre att tänka på!

Men man får se det såhär....Ny dag imorrn med nya möjligheter! :)
/T


Kommentarer
Postat av: Äm

Men stackars lilla vännen då! Du får börja använda hjälm om du ska plocka hallon på golfplanen!!

2008-08-14 @ 19:55:25
Postat av: T

ja det verkar juh som det....fast hjälm är inge skoj, blir juh mer spännande utan! haha

2008-08-14 @ 20:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0