Hej å hå...

Jag har varit så duktig (nja, bara lite). Jag har städat kyl och frys.. frostat av och torkat och slängt gammal mat! Det blev jättetomt. Har också fixat lite käk och ska faktiskt till att baka lite nu tror jag. Har "sista" veckan av frosseri (säger nog det varje vecka skulle jag tro) och hade en liten sockerkaks-längtan.

Vet ni vad jag har gjort? Jag har bokat en instruktörstimme på gymmet, shit pommes säger jag bara. Nu finns det ingen återvändo! Instruktörstimme tänker ni!? Varför då? Jo, ni förstår, jag ska börja träna på ett gym som är betydligt större och med avsevärt fler moderna maskiner än de stackars maskinerna i hallen i Dorro. Och inte nog med det så hjälper dom en att utforma ett träningsprogram också. Jag kan behöva det, med tanke på att det var typ 5 år sen jag aktivt tränade (och då var det ju inte mycket styrketräning inblandat...!). Och tro nu inte att jag kostar på mig detta för att jag är värd det, utan för att det faktiskt är gratis ;) Ingick i årskortet som jag inte har nyttjat särskilt flitigt.

Den här hösten vill jag blir piggare, starkare och lite mer energisk! Och kanske lite sundare också ;)
Hoppas nu bara att jag inte faller platt som en pannkaka.. Men jag menar, nu när mina flickor åker på semester i tre månader så måste ju jag sysselsätta mig med någonting..


Nu undrar jag bara hur jag ska hitta motivationen, men det kanske kommer när man väl har börjat..


/a

Kommentarer
Postat av: Fi

Duktig du är! Du kommer bli fit som fan och nyttig som en kanin, jag tror på dig! :D KRAAM

2008-08-14 @ 19:39:05
Postat av: Äm

Bra bruden! Då vet vi ju vem som får lära upp oss när vi letat oss till stan och ska bli muskelknuttar!! ;)

2008-08-14 @ 19:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0