Inga kråkor i min väg (bara på taket)

Skulle kunna sammanfatta min icke-lediga-lördagnatt som lugn. Tiden har spenderats som så att jag har sett Patrioten, The Rock och en b-film utan dess like med Liv Tyler. Sen kl 06.15 fick jag mitt första larm. Det är helt sanslöst. Rent teoretiskt hade jag kunnat sova men det får man ju inte. Men så onödigt att jag ska behöva vara vaken när ingen av de gamla är det.

Roligast inatt var ju ändå att jag räddade Maries mobil. Jag undrar egentligen vad jag är döpt till i telefonboken eftersom man får för sig att ringa mig när man hittar en mobil på dansgolvet. Är jag ditt ICE-nummer mån tro?

Nu är det godnatt/
Fi

Kommentarer
Postat av: annso

Dansgolvet?

OOoh, slutsatsen är att vi vill ha en villis-rapport!

2008-08-31 @ 08:26:48
Postat av: t

japps ni vet marie dansar så hårt....:) haha! tokigt tokigt!

2008-08-31 @ 09:11:16
Postat av: Äm

Ni vet att när jag sätter igång och skakar rumpa då skakar även hela omvärlden (man kan nästan tro att det är jordbävning)!!!

2008-08-31 @ 15:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0