Jag..

..kan nästan inte sluta skratta! Bloggvärlden är nästan lika bra som alla humorprogram som går på teven! Vaknade man på fel sida av sängen är det bara att klicka in sig på någon av alla "modebloggare" och läsa deras inlägg för att sedan gå in under kommentarerna och få sig ett skratt.



Du är jättefin!

Söt outfit!

Supersöt!

Den där var extremt söt!

Du är lika fin som alltid!

Åh lovely!

Bla bla bla...samma kommentarer varje dag och självklart svarar bloggerskorna tillbaka i samma stuk: Åh tycker du? Tack snälla rara! Åh ni är ju för söta! Tack va ni är gulliga!


Tänk om den riktiga världen var lika pluttinuttig som bloggvärlden, då skulle vi inte ha några krig!


Jag säger bara orka hålla på! Men det bästa är ju att jag får mig ett skratt om dagen och det sägs ju att man lever längre om man skrattar ;)



/Hahahahahaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Hihi, tror jag oxå har läst det där någonstanna...:P

2008-08-21 @ 20:11:31
Postat av: Missmary

Haha...:P

2008-08-22 @ 07:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0