Jobb och jobb..

Den här lilla historien hittade jag på jobbet...

När ditt jobb känns tungt & trögt och du är på gränsen till depression och inget går som det borde på jobbbet, gör då detta:

När du åker från jobbet, stanna till vid ett apotek & köp en stjärttermometer av märket "Johnson & Johnson".
Öppna förpackningen & läs bruksanvisningen, där kommer du att finna meningen:
"Varje termometer har testats personligen i vår fabrik".

Blunda nu & upprepa med hög röst mins fem gånger; Jag är glad att inte jobba på kvalitetskontrollen på Johnson & Johnson. Jag är glad att inte jobba på.....



Jag är glad att inte jobba på kvalitetskontrollen på Johnson & Johnson... :P


Jag är hemskt trött och hemskt omotiverad också, men det är bara en dag kvar att jobba sen väntar en veckas semester igen. Blir 5 dagar i storstaden och träffa familjen! Härliga tider!
Nu blir det snart en sväng på stan för att ta några kalla. Det ska bli gott!

/a

Kommentarer
Postat av: Miss Mary

Hahahahaaa den var bra!!! ;)

2008-08-02 @ 19:23:35
Postat av: Fi

Äe jag vet inte om jag tycker det låter så farligt, beror ju liksom på vad man jämför med. Ta mitt jobb till exempel, det innebär faktiskt en del termometrar i stjärtar. Kanske inte min, men ändå. Sen har jag faktiskt och en hel del andra smaskiga arbetsuppgifter också men vi håller det censurerat.

2008-08-03 @ 01:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0