Kameleonten Sofie

Tidigare idag beskrev jag mig själv som driftig, men nu går jag mer under namnet hurtbullan. Tog mig en liten springrunda på kvällskvisten. Å jag som mest inte gör nånting annat än ligger å sitter borde ju inte ha nån kondition alls, men jag kände mig som värsta maratonlöparn! Jag va grym!
När jag kom hem tänkte jag fortsätta i hälsans tecken med typ en frukt (aldrig mer detox) men hittade en dubbel japp istället.

Så vart det bestämt ikväll att det blir Sälen till helgen. Verkligen nödvändigt för min tjocka plånbok men kanske iallafall för själen.

ÄM! Vi måste bestämma vad du ska ta med för kläder till mig som jag kan låna ;)

Nu kom John Blund, love him!

/Soffan

Kommentarer
Postat av: Äm

Haha det är bara att slå en pling..men garderoben har ju inte blivit allt för fet under sommaren ;)

2008-08-19 @ 08:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0