Kramkalas..

..hela dagen! Jag måste ha varit en snäll fröken idag eftersom att jag fått mig kramar hela dagen lång från höger och vänster!


Är sjukt less på detta väder vilket resulterar i att min motivation till saker och ting är lika med noll! Orkar inte tvätta tvätthögen som är 25,5 meter hög, orkar inte raka mina ben som liknar en igenvuxen barrskog, orkar inte gå igenom och kolla så att jag har allting som jag behöver inför våran 3 månaders resa och jag orkar verkligen inte motionera! Däremot älskar jag att krypa ner i sängen klockan 19.00 och kika på teve tills ögonen storknar! Nemas problemas...!

Igår var det löning och idag shoppade jag! 1020 spänn fattigare på cirkus 5 minuter...och då kanske ni undrar vad jag har köpt för roligt?! Kläder, en ny klocka, nya skor, ny tele?! Neeee inte dirket. Apoteket var mitt shoppingställe idag och det som inhandlades var solkräm, bajspiller, malariatabletter (sjukt dyra!!), vätskeersättning och en fotfil...yeahhhhh!


Ne nu ska jag åka ner och hämta morsans cykel som jag lämnade av lathet på jobbet! Imorse öste regnet ner och jag tänkte vara lat och ta bilen. Tji fick jag, bilen var helt strömlös så jag fick hoppa på hojjen iaf! Blött och kallt var det, men lite motion fick jag ju iaf ;)

/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0