Nattens roligaste

Tidigt imorse när vi sedvanligt satt på jobbet och fikade och läste morgontidningen fick jag mig ett gott skratt. Blodinbella och Nils ger stiltips till killar och tjejer i Övik. HA HA. Nu ska jag kanske lägga till att humörn är väl inte på nån fantastiskt hög nivå den här tiden på dygnet, men ganska roligt. Här är några utdrag:

Stiltips till Övikskillar:

Skippa de taggia frisyrerna. Släng gelén och tryck ner håret.
Undvik halsband. Köp istället en snygg, enkel klassisk klocka.
Undvik de kortärmade skjortorna med tryck på ryggen.
Byt ut jeansshortsen som ofta slutar 3/4 ner på benen.

Stiltips till Övikstjejer:

Sluta med leggins. De är inte snygga.
Våga bära högklackat.
Kör mer klassiska frisyrer. Spara ut eller ha kort.

Ok, nu till det roliga. Efter dess små riktlinjer typ "ha inte", "är inte snyggt", så lägger de till lite diplomatiskt "Fall inte för grupptrycket, våga vara dig själv och våga sticka ut" 

Menar dom då va dig själv, välj de kläder du gillar och trivs i så länge du följer dessa tips....
Ööööööööh. SHIT!
Behöver jag säga att jag är inte nåt stort fan av modebloggar. Annat är det med va vi sysslar med här hoho.


Hursomhelst har jag läst en bra bok också (ingen ironi, den är BRA)
Ge mig en dag till - Mitch Albom.
Mycket mycket bra, tips tips.

Nu har jag druckit upp kaffet och ska ta mig en tur till svägerskan.

Tjing/
Fi


Kommentarer
Postat av: annso

Kan ju meddela att jag själv inte har ett enda "rätt" :P

2008-08-02 @ 17:13:53
Postat av: äM

Hahahahahaaaa! Detta inlägg gillade jag starkt! :) Jag säger som Annso, jag har inte ett enda rätt heller..men en sak gör jag och det är att jag är mig själv och faller inte för något annat grupptryck än vårat "gang" (ett mycket bra grupptruck att falla för). Hmmm..kanske just därför som jag ser ut som en urskön slusk! I like it!!

2008-08-02 @ 19:21:44
Postat av: Fi

Annso: Ne inte jag heller och inte är jag ledsen för det! ;)



Marie: PRECIS! hahaha.



NU jobb wooooho

2008-08-02 @ 20:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0