Nu..

..börjar det närma sig!

Helgen har spenderats uppe i fjället tillsammans med familjen och moster med familj. Vädret var soligt och det blev utflykter båda dagarna (lördagen vandra vi upp till Storvikens lappläger och på söndagen blev det lite korvgrillning vid Sannarn)!! Jag älskar fjällvärlden och allt vad den har att erbjuda ;)


Nu är det snart slut på denna måndag och det innebär att det är bara 4 dagar kvar till helg...eller 5 eftersom att jag ska till Vingelmina och jobba på lördag!



Nej nu ska jag hänga upp sista tvätten, duscha och sen slänga mig i sängen för att sova bort min skallebank!


I sikte: Återträffen i Kläppen den 22-24/8!


Kramkalas till alla mina vänner!

/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0