Om och om igen gör...

...jag samma misstag. Eller misstag är väl inte rätta ordet för detta. Dumt kan ja då säga!

Jag är singel och jag tror ja flörtar omedvetet, hur kan det bli så? Och vips så flörtar ja med fel person. Men när killen i fråga flörtar med en själv så kanske man rycks med, ja vet inte. Men dumt är det!

Lyckades iaf inte slösa en peng igår tydligen. Hade tagit ut 300kr, men kom hem med 450kr...hmm hur kunde det bli så? Och plus fyra såna här poker pengabrickor....det är konstigt, men ja tror det bara är jag som lyckas! hmm...haha! Jag är inte bitter för det! mohahaha

Nu kl fyra ska ja åka hem med bussen och sen imorrn ska ja åka tillbaka. Tokigt å resa så långt för en kväll. Men det äre värt! Alla gånger....

Nu ska ja ta å packa och ha lördags ångest! hihi

puss/T

Kommentarer
Postat av: Fi

Din lilla manslukerska ;)

2008-08-30 @ 16:05:24
Postat av: tina

ja jag vet, det är helt sjukt....kan ja sluta...haha!

2008-08-30 @ 16:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0