Onödigt..

Suck!
Tina väckte mig i morse, lätt slumrande, med ett sms om att min cykel är stulen. Kul! Jävla cykelstad!
Varför ids man sno en rågammal, ful mountainbike som dessutom är låst, när det finns så många andra att sno?
Det sitter ett stort fult klistermärke på den som avslöjar att den är stöldmärkt.. Orka? Det finns ju inget värde i den men den är ju ett behagligt färdmedel. Nåja, polisanmält är det iaf. Så ser ni en blå mountainbike av märket DBS, Cybertrack, med styrhorn, pakethållare och ett orange klistermärke där det står "Rossön Sport & Järn" och ett vitt/blått öga med "Stöldmärkt" så vet ni ju vem som rår om den.

(Vilken himla tur att jag har en cykel till....)

Annars är jag hemskt tyst numera, vet inte vad som hänt men jag kommer tillbaka ska ni se.
Jag har jobbat och jobbat, surat över att inte fått ta del av sommaren och vips så skulle jag ha semester en vecka till och vet ni vad som hände då? Joo, det ska jag berätta för er. Det REGNADE varenda dag. Och då var det alla sorters regn, duggregn, hällregn, spöregn, åskoväder-regn, osv osv. Och kallt har det blivit. Så jag ställer mig frågan varje morgon - Har det redan blivit höst?

Idag drar jag mig för att börja med städningen.. och jag måste också frosta av min frys. Ganska så tråkigt. Jag tittar på tv, läser och sitter här istället. Betydligt enklare, det behöver man ingen motivation till. Tappade iofs lite humör efter cykelstölden men det är ju inte så mycket att göra åt det. Det är ju ganska väntat i en stad som Umeå men så jävla onödigt!


Och jag konstaterade en sak i lördags, med Tinas medhåll.. Ni vet den gamla, dryga vitsen om att "Killar är som dass"? Den stämmer! Iaf de senaste åren.. (Dom kanske säger samma om mig, vad vet jag..)
Killar är som dass. Antingen är dom upptagna eller fulla med skit.
Konstigt nog verkar jag bara träffa dom som är både och.



/a

Kommentarer
Postat av: Fi

men fan så trist annso! men jag måste säga att du har klarat dig rätt länge ändå, min stal dom första natten i norrköping jue haha ;)

2008-08-14 @ 12:34:47
Postat av: annso

Jag vet! Jag har ju ändå haft den här sen i april! :P

2008-08-14 @ 13:39:09
Postat av: Fi

det är ju helt sjukt länge! ;)

2008-08-14 @ 15:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0