Semester

Hade lite semester igår (nej, ej betald och bara en natt) och så härligt! Bror ringde och frågade om jag vill komma ut till ön och det gjorde jag. Soligt och fint väder när jag for men sen drog jag som vanligt med mig moln och oväder. När värsta åskan hade lagt sig hoppa vi (Hugo, Lovisa, Kalle, Bror och jag) i båten och for till Gullvik och badade och där var det verkligen kortgrunt! Parkerade båten i strandkanten. Mina skinkor är idag blåa efter färden dit för det var rätt vågigt och studsigt (typ longboat i thailand-studsigt).

Har cyklat en mil idag *applåd*

Lovisa och jag konstaterade förresten igår att jag är redo att bli förälder. Detta efter att jag som hysteriskt spindelrädd först rensar dasset från spindlar så hon kan sätta sig där, och sen står i blixtrar och dunder (inte en favoritsyssla heller) utanför står och väntar beredd att rädda henne ifall en spindel ändå skulle hoppa upp i rumpen på henne. Precis vad min mamma hade gjort för mig, eller jag menar fortfarande gör. Jag har sannerligen mognat på senaste tiden.

                                               


Nä nu är det dags å ta sig i kragen och koka ett ägg och gå på jobbet.

Kram på er/
Fi

Kommentarer
Postat av: Äm

Nu har du plockat lite vuxenpoäng som har övervunnit din spindelskräck samt kommit till insikt att du kan bli förälder ;)

2008-08-01 @ 20:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0