Sofie

Vi kan ju utan tvekan konstatera att jag inte har nå vidare flyt just nu. Förutom allt strul med alla delar av resan (som visserligen kan bero på att jag är långsam) så breder sig detta ut i resten av mitt liv också. Jag har jobbat som ett svin, mer än vad jag egentligen får men gjorde det ändå med en enda tanke : PENGAR! Var så spänd nu när juli-lönen skulle komma så jag kunde inte sitta still när jag skulle öppna lönekuveret. Jaha, näe dom har glömt å ge mig betalt för 100 timmar!? Det är ganska många timmar på en månad.

Sen missade jag bussen från Östersund hem till Övik efter vi vart i Sälen. Fick lov att bjuda in mig själv till Oscar och Jocke för övernattning. Var ju iofs trevligt.

Sen fick min dator en trojan igår.

Sitter här och undrar vad som kommer hända imorrn?

Godnatt folket/
Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0