Fotboll..

..öl och styrdans. Vilken trevlig kväll jag hade igår! Började med att äta en ubergod middag tillsammans med Turner och hennes föräldrar ute på deras altan. Surrade och surrade så att vi glömde bort klockan och vips så hade vi missat 20 minuter av fotbollen! Räsade hem till mig där vi kikade på matchen och drack öl samt sjöng singstar för fulla muggar! Drog sedan ner till Dentan och sen vidare till Hoting där det var styrdans. Tina tappade jag bort bakom kiosken och såg inte till hon fören vi skulle åka hem - haha! Själv så dansade jag hela kvällen lång (som inte var så lång eftersom att vi kom dit vid tolv och dom stängde ett). Så summan av kardemumman så var det en riktigt lyckad kväll!

/Äm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0