Glad nationaldag....

Säger man så? Eller va är den här dagen till för egentligen? Jag har inte riktigt fattat det tror ja....men det enda ja vet är att man är ledig och att man hissar flaggan. Hmm...mer vet ja inte om denna dag! Blev sverige till den 6 Juni? eller va?!

Idag eftersom man är ledig, bestämde jag mig för att vara ledig. INGE JOBB! min far försökte tvinga mig lite men mor sa att det va ok, det är juh en röd dag....haha! Så efter lite tänkande om ja skulle jobba eller inte bestämde jag mig för att jag följer med dom upp till Borga istället och kikar på stugtomten :) Så dit är ja påväg snart!


För er alla andra så får ja väl säga att ni får ha en super duper bra dag idag eftersom den är röd å allt så får man njuta extra mycket! haha!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0