Mätt..

..och belåten efter en god middag tillsammans med min kära vän M. Vi satt på en av stans alla uteserveringar och drack öl och åt gott, samtidigt som våra munnar gick i ett! Det är så skönt att även fast man inte träffas dagligen (i vårat fall ca 2 gg per år) så har man massor att prata om och allt känns precis som om det var igår vi sågs :) Nu ser vi framemot helgen då Sofie komma (om vi får bestämma) till stan!

Ikväll ska jag försöka komma i säng tidigt så att jag tar mig upp innan tio imorgon. Dom senaste dagarna har jag varit som en däckad säl och inte vaknat till liv fören vid halv tolv (galet)! 


Sitter och tittar på massa fina hårfärger som jag skulle vilja ha, är dödligt less på mitt mörka hår!!



/M, Äm, Miss Mary, Märy alias Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0