Vi va ute å pyckla..

Midsommarafton firades i Borga hos Sunes. God mat och dricka och trevligt sällskap, allt som behövs för en trevlig afton. Jag och Linda tog oss en bastu (läs Sofie satt och flämtade efter luft i fönstret) och tog oss en god öl. Bjöds på gott grillat och en del mygg och sen mötte vi upp Susann och gick till modo och surrrade ikapp. Whiskeyn tog slut.
Midsommardagen for jag till Storjola och hämtade Marie och sen for vi ner till Dorro. Hamnade i ett sjuhelsikes oväder med hagel som så gott som slog sönder bilen. Tog oss två timmar att köra ner.
TIll kvällen blev det singstar för hela slanten. Jag, Tina, Marie och Peter sjöng så högt så jag gissar på att hela byn hörde vår skönsång. En del fylla faktiskt, liten ragg på byn och traskande över myrar. Roligt hade vi iaf.

Vi har då dokumenterat hela kvällen, vilket vi då tyckte va en bra idé, men att sen idag nykter sitta å titta på filmerna..ja då tänker man bara...vad i hela helve*e? Jaja, vi hade som sagt roligt.
Söker ni på Fyllskallar på youtube hittar ni antagligen oss.

/Fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0