ja.

Det där med inläggsrekord verkar ju skita eftersom jag har haft så fullt upp idag. Annars blir det väl till att ligga i ikväll..
Men då ska det dammsugas och packas. Har försökt nästla mig ur det där med dammsugningen, för inte ska man väl vara inomhus när solen skiner ute å då spelar det väl ingen roll att damråttorna förökar sig som aldrig förr...?

Hursomhelst mina vänner har jag fått mitt schema så nu må vi planera!
Å min fråga är...när är Dorotea-dagarna och allt annat viktigt i sommar? Ge mig datum så jag vet! :P

Nu ska jag skjutsa fadern in till staden.

/Sofie


Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan Hoppsan!
Hoppas du haft en bra dag idag :D
Kram!

2008-05-27 @ 16:12:58
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: tina

Dorotea dagarna är 11 Juli....kan det stämma, ja tror dom va det iaf! :) haha! Så den helgen ska du va ledig! ett måste alltså! :) haha!

2008-05-27 @ 18:37:45
Postat av: Storstrumpa

Jag hoppas jag har första king på lediga dagar .. för sommaren är hopplös så ta gärna ut Huggge på fest bland dina vänner ...

2008-05-27 @ 23:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0