Jag dreglar.

Vad man dreglar när man vilar så här mitt på dan! Underligt fenomen det där. Värsta dregelgänget var ju ändå på stranden, den ena värre än den andra.
Anledningen till att jag legat och vilat (och dreglat) är att jag fick äran att ut å jobba inatt och imorrnatt. Jag hade tänkt mig en sväng till Umeå imorrn men det blir alltså ingenting av. Istället är jag hemma och tjänar pengar och förblir också ofriserad till på tisdag.

Gånsvik var lika härligt som alltid! Nånting fascinerande är att jag alltid blir så sanslöst trött när jag kommer dit! Det är som att kroppen ställer in sig på något tillstånd liknande halvdvala så fort jag sätter min fot i stugan. Det är ju inte direkt särskilt fördelaktigt om ärendet är att kanske städa och fixa lite. Jajja, värre saker händer väl.

Jag har smygshoppat. Handlat mig lite saker i allra största hemlighet. Det är bara något litet och det var rea. Ha! Nu ska jag hoppa på cykeln och hämta det, spännande!

Jag vart typ bjuden på bröllop idag! :D

/Sofie

Kommentarer
Postat av: T

Alla dreglar vi :) haha! Fast värst va nog på stranden tror jag. Usch undra varför man gör det...hmmm.....haha tufft tycker ja iaf att det! :)

2008-05-29 @ 19:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0