Jag höll på kissa på mig...

...idag när ja skrattade som bara den åt va ja gjorde! :)

Jag hade haft min lunch och tänkte att ja skulle ta 16 st kassetter med mig när ja gick, så ja packade på mesen (som en ryggsäck fast man har plant på den) Sen började ja traska och vips så kommer det upp en pinne som fäller mig så ja faller raklång frammåt med mesen på ryggen och kassetterna bara flög! Snacka om att det såg skoj ut. Min första reaktion är juh förstås att ja blir arg, men vips så tänkte ja lämna skiten å fara hem. Men gubben på min vänstra axel sa....TINA pengar! :)
Så ja packade på mesen igen och vandrade vidare. Så nu sitter ja här ny duschad och skrattar åt va som hänt mig! :) haha! Tänk om nån filmat...då hade det lugnt vunne pengarna på det där "Funiest home videos"

OBS: Va ej till tandläkaren, mådde illa och ville inte spy på självaste Mr. Tandläkare! Men den 11 Juni ska ja dit igen! :)

/T

Kommentarer
Postat av: MissMary

Hahahaha! Jag höll på att kissa på mig i Annso´s soffa! Hoppas att du inte gjorde illa dig vännen! KRAM!

2008-05-28 @ 23:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0