Lista.

Vad jag gör idag... 

  • Jag skrattar när jag tänker på hur roliga dom var på Freedom House.
  • Jag upprörs över Burmas regim som vägrar ta emot humanitär hjälp.
  • Jag tittar på väderprognosen som visar en STOR sol på torsdag och då blir jag glad!
  • Jag inser hur lyckligt lottad jag är som har en sån klok svägerska.
  • Jag läser Musselstranden.
  • Jag snusar.
  • Jag drömmer om ett jobb på När och Fjärran med Tobbe och Dogge. 





Jag glömde visst en punkt.....

  • Jag ser på Skilda Världar...öööh...ööhöhöhö...

    När jag nu läser den här listan så tycker jag faktiskt att jag har en rätt trevlig förmiddag här i soffan. Vi måste lära oss att uppskatta det lilla!

/Fi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0