Morningblogg.

Nu försöker jag mig på att vara lite internationell, imorrn blir det dansk rubrik.

Medan Äm ser på Uppdrag Granskning ser jag på en dokumentär om strypsex. Hm. Strypsex som leder till döden, vad är vitsen med det? Jag känner mig inte visare, klokare eller mer vetande på något vis efter denna show. Jag har bara lite svårt att stänga mun och sluta gapa. 

Igår bjöds det på grillat, massa surr och en chokladpuss i Kornsjö. Självklart hann vi med lite Guitar Hero innan jag plikttroget traskade iväg till jobbet. Bror envisades med att påpeka att han varje omgång hade dubbelt så mycket poäng som jag. Grannen påstod sen att jag såg fånig ut där jag stog. Jag känner själv att jag ser ut som en riktig rockstjärna. Är det avundsjuka från hans sida eller dålig självinsikt från min...?

Gårdagen verkade iallafall gå i alkoholens tecken. En del fyllesamtal och sms. Alltid roligt.

Nu måste jag skynda mig somna så jag kan vakna för jag har blivit lovad skvaller! Mohahaha. 
Inte för att jag bryr mig om sånt alltså. Men ska hon proppa på mig så kan jag inte va så oförskämd och inte lyssna. Jag är ju en god vän. 

Och du svägerskan, om du läser detta! Jag känner på mig att idag är en sån dag jag vill umgås med just DIG!

Natt natt/Fi

Kommentarer
Postat av: Storstrumpa

Omdu inte sov så länge så... kunde du hjälpa mig leta vetenskapliga artiklar - Jihhaaaaa! Eller så sover du som attans å kommer hit å äter grilladkycklig ( Lyxliv =) ! Bara att säga ; Väkomna alla som vill!

2008-05-31 @ 17:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0