Morsdag..

..hela dagen! Grattis alla mammor! Pappa håller på att göra tårtan och jag ska strax skriva kortet, sen är det bara att invänta brorsan!

Gårdagen spenderades i Vilhelmina, min lilla kusin som inte är så liten längre fyller 9 år idag så vi passade på att gratta han igår. Efter det åkte vi hem och jag åt årets första grillat, underbart gott! Och som vanligt tror ju jag att det ska ta slut på maten så jag öser på och det hela slutar med att jag inte orkar äta upp..
Vid sjutiden kunde varken jag eller Tina hålla oss längre så vi cyklade ner på mackarna för att inhandla karra. Där mötte vi även upp T som vi sedan åkte hem till för att kika på Perreli. Fast innan slutet hejade vi på alla andra. Fulla i magarna och nöjda åkte vi hem, så var ännu en lördagskväll till sitt slut!


Idag ska jag njuta av ledigheten för i veckan blir det jobb och sen vettetusan när man blir ledig. Men det blir ju pengar ;)



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0