Nu ska ni få höra....

....jag såg en ÄLG idag....:) En älg ko för att va exakt. Skulle upp å hämta mer plant och där kom ja i min/Maries lilla blå räser och vips när ja kör där i 50 på grusväg kommer det en älg.....:) Sån tur skulle ja ändå vända, men shit va fin hon va -mumms- :) haha

Å igår såg ja en räv. Undra va ja ska få se imorrn, får ja se en björn då säger ja upp mig och far hem! :) haha

Annars då?
-Jo det är juh såhär att man blir tokig av att gå själv i skogen, ja skulle ge mig själv en femma om man kunde spela in alla mina tankar! :) hahaha! Tur ja kan roa mig själv! :) hihihihi.

Näe vet ni vad, nu ska ja diska och va snäll och sen blir det nog middag sen vid 17:00 och efter det blir det till att jobba lite igen. Min far skulle visa mig ett nytt hygge (omarkberett) Weeee......

Bara för att göra alla avis så kan ja säga att ja kommer tjäna storkosing på detta jobb! :D

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0