OJ..

..min plan på att ha en vit månad sprack igår. Men om man blir bjuden på grillning av självaste Sven-Göran så kan man ju inte tacka NEJ! Så efter att Annso slutat jobba drog vi och shoppade loss på glasbanken sedan trampade vi allt va vi kunde till Rullstensgatan. Väl framme (helt genomblöta i svett)  fick vi ett varmt välkomnande av Sven-Göran. Och gissa om ölen smakade bra? :) Hamnade på fysikgränd där det var en hel del människor, ännu fler poliser och en hel polishelikopter som surrade runt runt runt i luften. Efter 6 öl har nöden ingen lag så vi var tvungen att leta upp en buske att kissa i. Vi gick och gick och gick och tillslut tycktes vi ha hittat den perfekta. Väl nere på huk upptäcker vi att den var inte så tät som vi tyckte utan mitt i busken var det ett STORT hål. Jaja det var ju bara att  fortsätta..

..efter kisseriet så blev vi kvar där - jag, Annso och Sven-Göran. Vi pratade om allt mellan himmel och jord! Magen började kurra så Sven-Göran bjussa oss på en taxi hem till han för lite fika samtidigt som han spela lite på gitarren. Mätta och belåtna tog vi våra cyklar hemåt. Och Turner, jag har återupptaget vårat pantletande! Hitttade säkert 1 miljon burkar men av någon konstig anledning fick jag bara med mig typ 10?! Men tio burkar är iaf fler än noll!

Jag glömde svänga men inte Annso, så jag försökte mig på att bromsa (men kom ihåg att reaktionsförmågan inte är den bästa när man har intagit alkoholhaltiga drycker) för att inte krocka med Annso vilket resulterade i att jag vurpa med cykeln. Haha! Precis som Shy när han vurpa med vespan och hans jeans höll men hans knän fick sig skrubbsår så blev det för mig med! Mina svarta strumpisar höll men jag fick mig ett skrubbsår på vänster knä!!

Ne nu orkar jag inte skriva mer. M vill ha mat! M vill ha cola!

/M

Kommentarer
Postat av: annso

Jag har ju faktiskt kommit på att du inte är någon tankeläsare! :)

2008-05-31 @ 10:53:23
Postat av: Turner

bra med pant! :) haha! Du ser...vilka jäkla strumpbyxor du har! haha! Precis som Shy's jeans...haha!

2008-05-31 @ 12:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0