Om..

..Annso´s soffa inte redan är infisen så kan jag ju lova att den blir det nu och det är ju tur att Turner inte är här för då hade det blivit hål i den!

Idag har jag njutit av solen, fyndat 2 par nya brillor, jobbat och alldeles nyss lekt en sjukt rolig muffinslek med Annso som heter "gissa-vilken-godisbit-det-är-i-muffinsen?"! Man kunde välja mellan daim, center, dumle + att man kunde få bär på köpet. Var ganska klurigt, men jag tror att jag fick en daim och en center. Men om jag fick rätt det får vi aldrig veta eftersom att innehållet ligger i min mage!


Neeee nu ska jag lägga mig och glo på teve och njuta av ledigheten fram tills på söndag då det är dags att tjäna pengar igen!


/M


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig dag! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)

2008-05-29 @ 23:04:50
URL: http://www.penajs.blogg.se
Postat av: T

Men gud så underbart att få leka lite lekar! :) Idag skiner solen med så ja hoppas du njuter av solen HELA dagen och får dig nån färg! :) haha! Nu väntar jobbet! Krama

2008-05-30 @ 07:01:30
Postat av: Fi

ANNSOS MUFFINS ÄR SÅ SJUUUKT GODA! Shit jag blir alldeles pirrig bara av att tänka på dom!

2008-05-30 @ 07:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0