Ordning och reda efterlyses!

Jag har på väldigt kort tid lyckats skapa ett stök och oreda omkring mig som jag trodde var närmast omöjligt! Hur ofta jag än städar och hur jag än försöker hålla ordning så är det som att kläderna kastar sig ur byrån och ner på golvet. Det ligger påsar, väskor, lådor och till och med ett täcke här på golvet nedanför mig (jag har flytt upp i sängen). Jag måste numera på ett väldigt akrobatiskt sätt hoppa sick sack mellan allt bråte och jag gissar att det inte är länge kvar innan jag får gräva mig för att komma in och ut ur rummet.
Om det är någon som har några tips på hur detta ska undvikas i framtiden så tar jag tacksamt emot! Jag vill däremot inte ha någon kritik eller höra några glåpord som "stökmaja" eller liknande.

Imorrn bär det av till Gånsvik och stugan, nej jag menar villavagnen, och jag får helt enkelt chansa på en klädhög och packa ner och hoppas att jag fick med det jag behövde.

Over and out/
Sofie

Kommentarer
Postat av: Storstrumpan

Japp, jag läser både kommentarer och livsviktiga vinkar... så ;
Jag tycker vi ska tvinga in dem i kyrkan och ge nya löften, som en vigsel eller så...( efter 40 år borde man ge nya löften då livet har förändrats lite gran..... ok sen kan vi dra ut på ulvön å äta eller nåt kajen eller så..... Ska kolla... ( har inte fått J ´s schema än...) Love ya !

2008-05-27 @ 23:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0