Otroligt!

Idag lyckades jag med att få sena drag i tån. Försök springa runt där på hygget och sträcka ut tån samtidigt! :)

Jag tänkte på det att när solen skiner så blir man så mycket gladare, men varför då? Det finns juh inget dåligt väder, utan bara dåliga kläder. Så från och med nu ska ja försöka vakna med ett leende även när det regnar och är mulet. Alltid på G ska ja vara. :)

Idag va en bra dag på hygget annars. Lite tungt där på slutet, men satte så jag va nöjd och fick fara hem kvart över tre istället för fyra. Iofs så äre juh jag själv som bestämmer mina tider, men ska försöka hålla ut till det sista eller sätta så många som ja måste sätta för att nå dagens mål! :)

Imorrn är en ny dag och jag kommer dagdrömma mig bort till en plats där man kan ha sitt liv i en magväska! :)

Gonatt alla där ute!

/T

Kommentarer
Postat av: julie

anledningen till att man blir gladare när solen skiner är att människan blir glad av solljus. (det är vetenskapligt bevisat). Vi får även i oss D-vitamin vilket även hjälper :D. Hoppas inte jag förstörde din teori nu ;)

2008-05-26 @ 20:49:34
Postat av: Fi

Precis vad jag tänkte säga också! ;)

2008-05-26 @ 21:05:24
Postat av: tina

Det är ok! :) ja tänker ändå vakna upp å va glad när det regnar! :) haha!

2008-05-27 @ 15:07:43
Postat av: Storstrumpan

Ja eller oxå är det så att sena drag beror på magenziumbrist och kramp beror på zink och fosfatbrist så... fråga fi om ni vill ha råd ; ) ....

2008-05-27 @ 23:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0