Premiärbloggar!

Nu har jag väntat länge nog - och jag vet inte varför, men här är jag!
Jag har inte haft så mycket att skriva, mest skönt att läsa tycker jag.

Idag kan jag nog känna en släng av bakfylla men den är minimal. Väntar på att solen ska titta fram på uteplatsen så jag kan få uppleva solen och inte bara höra om den. Jag jobbar ALLTID då det är fint väder.
Igår var vi på kalas hos söderkisen Sven-Göran (eller Nils, vilket man själv föredrar) och jag förstår inte var tiden försvann! Men vi var ute länge. Det var folk överallt! Men vi måste ha missat den storslagna Fysikgrändfesten för jag såg då inget som vi såg för 4 år sen då vi var här. Jag såg inga soffor som brann och inga sönderslagna lägenheter. Det som jag såg mest var ju poliser med gula västar.


Nej vet ni! Jag måste måste faktiskt säga att jag känner mig otroligt kränkt och förbisedd! Marie vägrar berätta vad planerna är för Dorro-helgen och jag tycker att det är taskigt! "Du ska bara infinna dig". Jo tack! Tänk om jag inte vill infinna mig då!! Otroligt okamratligt av er! Skäms! Jag kanske ska tänka om det här med att blogga med er, ni har ju hemligheter för mig!!

Nåja, jag kan ju fundera på det ett tag, det är ju faktiskt ingen brådska. ;)







/a

Kommentarer
Postat av: Turner

Annso du kommer få det så skoj på dorro-dagarna. Allt du behöver ha med dig än så länge är väl alkoholen! :) haha!

2008-05-31 @ 13:01:32
Postat av: Fi

OCH ett glatt humör! :P

2008-05-31 @ 16:13:00
Postat av: annso

Det tror jag att jag kommer att få stora problem med! ;P

2008-05-31 @ 16:32:14
Postat av: Turner

Nej du kommer fixa det galant! :) thihi...mohahaha!

2008-05-31 @ 17:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0