Tandläkar skräck!

Det kan man ha även fast man är gammal! Jag har en lindrig form av det.....hatar att gå dit, men det är ok, inte så att ja gråter eller kallsvettas. Men imorrn är det min tur att besöka dom där knasiga tandläkarna. Hade tydligen vart på en kontroll förra året som visade att ja hade hål och imorrn ska detta hål lagas, även då ville dom dra ut min visdomstand. Men det får dom inte göra, ja är väl inte gjord på pengar heller?! :P haha!

Så imorrn får ja sovmorgon, klockan nio ska ja vara hos tandläkaren. Så blir bara att jobba eftermiddagen! Har ja tur hinner ja sätta en 20st.....eller 30st....men inte 40st....:P haha! eller vem vet?!

Jag längtar till fredag.....då ska vi äta grillat! -mumms- Som ja väntat.....och det bästa av allt är att på lördag får ja äta godis med! :) haha! Så barnsligt skoj det är att längta efter små ting....det är det som gör att dagarna går fort!

Nu blire tv:n.....å sen sängen fast först en frukt och en kopp te tror ja...!

Gonatt!
/T

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-27 @ 21:15:08
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Fi

Om det inte var för att du ska ha en vit månad skulle du kunna..ja...va full helt enkelt när du går dit? Då är ju allt roligt, kanske till och med att gå till tandläkarn? :P

2008-05-27 @ 21:57:34
Postat av: tina

jo det är sant, fast känns lite sådär å supa till såhär tidigt på morgonen! :) haha! fast idén va juh inte tokig!

2008-05-28 @ 07:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0