Whaaaaat uppp?

Oj ni vilken kreativ dag jag har haft idag! Jag bara sprudlar av kreativitet och fantasi! Å vilken energi sen! Ja det är så man inte ens kan tro att det är sant! Kan inte sitta still, kan inte tysta tankarna som sprudlar inom mig.

Eller inte.

När solen har lyst har jag legat i solstolen och läst. När solen valt att gå i moln har jag förflyttat mig till soffan och fortsatt läst. Efter dagens första blogginlägg tog slöheten tag i mig och vägrade släppa. Vi kan helt enkelt sammanfatta dagen med två ledord:

Ryggläge
Bok

Nu är jag faktiskt inte helt ärlig, jag har skjutsat Lovisa till nånstansiskogenmellankläppeochjunsele.


Kommentarer
Postat av: Storstrumpa

Duktig svägerska nånnnting ! Tack å tack , lova ya!

2008-05-27 @ 23:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0