Då..

..var det halvlek igen! Dagen har varit otroligt lång och vädret har ju inte gjort det bättre!

Jag som trodde att jag skulle få mig en efterlängtad sovmorgon imorgon, men tji fick jag! Jobb, jobb och mera jobb! Så nu är jag uppbokad fram till och med den 14 september och sen är det ju inte många dagar kvar till dagen med stort D. Som ni säkert alla vet så är det ju oroligt i Thailand och just nu får vi ta tagen som den kommer och följa med på nyheterna och kika på UD:s hemsida om vad som händer och sker. Vem vet, rätt va det är så blir vi hemma eller så får vi väl bara boka om och dra någon annanstans?!
 
Jaja nu ska jag försöka mig till att ta tag i mitt liv och fixa det som fixas skall! Sedan blir det smörgåstårta och kladdkaka tills jag spricker och efter det en promenad för att lätta samvetet lite ;)


Och vad är det jag ser, håller himlen på att spricka upp lite lätt?


/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0