dreads = gone....

Idag mår ja sämre. Ångest över att ha tagit bort mina kära dreads. Men va ska man göra, JO vänja sig! Det kommer bli bra, de växer juh ut iaf :) Haha, men dom på jobbet säger att ja passar i det och alla vänner med så ja får väl hoppas att det stämmer! haha!

Här får ni lite bilder på hur kvällen va i lördags!







På dessa bilder har Annso, Marie, Robert, Anna, Sara, Malin och jag befunnit oss på!
En galen kväll som va helt super skoj!
Synd att inte Soffan kunde vara med, men det tar vi igen en annan gång! :)

Ha en trevlig kväll......nu äre bara 11 dagar kvar!
/t

Kommentarer
Postat av: annso

Jag ser inte normal ut på ett enda kort! Inte på dom som jag har heller!!

2008-09-08 @ 19:33:49
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: tina

Men ha vi inte kommit fram till att vi typ aldrig ser normal ut! :P haha! Vi är juh som vi är! TOKIGA! haha

2008-09-08 @ 19:41:14
Postat av: Malinwi

Nice pics! Och du är lovely i ditt nya hår! Men som man säger, allt klär ju en skönhet!

2008-09-08 @ 23:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0