Hej IGEN..

..tiden går fruktansvärt sakta just nu! Sofie skickade vi iväg för 3,5 timme sedan. Så nu är frågan, hur tråkigt har inte Sofie det där hon sitter helt ensam i Finland, om vi två (me and Turner) inte lyckas slå ihjäl tiden på något roligt vis?! Fast å andra sidan så kanske hon har fått sig några roliga finsktalande kompisar?!


Tina läser just nu en bok som heter GE ALDRIG UPP skriven av Michael Alonzo. Och i hans förord fanns några fina rader som jag gärna vill dela med mig av:
Får jag ge dig ett gott råd i livet? Vad som än händer, vad du än möter för motgångar, hur du än misslyckas, hur du än tycker att livet övergivit dig: GE ALDRIG UPP! Även om ödet bestämt sig för att krossa sig, kan du inte förlora så länge du inte ger upp. Fortsätt kämpa. Livet är vackert.

Man får sig verkligen en tankeställare av dessa ord!


Yeah..3 timmar kvar att vänta innan planet lyfter! Fy fasen detta inlägg kan ju bli långt..om det inte vore för att jag snart blir utloggad från denna dator.

Ne om man ska snurra runt lite i Taxfreen för att försöka slå ihjäl lite tid!

Hej då, hej då!

/Äm

Kommentarer
Postat av: Storstrumpan

Tur att jag skickade med Fi en bra pocket som hon har att läsa =)

2008-09-19 @ 22:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0