Imorrn.

Imorrn är det bara att stiga upp med den tidiga tuppen för att ta sig till Arlanda. Har gått omkring i tron att vi ska börja våran resa tillsammans alla tre därifrån men ICKET! Jag flyger kl 10.30 till Helsingfors medan Marie och Tina flyger kl 16.30. Får se vad jag ska hitta på för nåt att roa mig med dessa timmar i ensamhet.
Ingen resfeber. Känns lite konstigt att inte ha det, känns som ingenting alls. Väl på flygplatsen kanske man börjar förstå. Slog mig idag att från och med imorrn är det flaskvatten som gäller 3 månader framöver. Inget duntäcke. Livet i en ryggsäck. Svettig konstant. Meen så blir det ju också en massa sol, underbar mat och människor, en massa upplevelser så kranvattnet kan jag väl klara mig utan.

Har haft det urmysigt hos Linda och förstår inte varför vi inte träffas oftare. Middag och en klunk (eller fler) vin med Malin igår, lovely!

Men nu vidare.

Godnatt mina vänner.

Kram Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0