Jag är så ARG!

Idag eller ikväll gick ja efter REX på en öl runda med fyra killar. Och sen när vi gick hem sa ena killen som oxå skulle på Mariehem att han tyckte ja va osäker på mig själv. Då frågar ja såklart varför och då säger han, ja men du är väl lesbisk. För tydligen enligt han kan man inte umgås med fyra killar utan att ragga på en....ÖH! nähä.....men va fan......vadå jag har mycket killkompisar. FUCK!

Snälla säg att ja inte är det för ja är inte det, inge fel å vara det om man är det men ja är inte det och vill inte höra det. Då sa ja..................äre för att ja har rakat av mig håret. Då sa han inget mer, men ja lova det är därför! Buhu........

Ja vill ha långt hår!!!!!!

fuck off, today I am angry!
/t

Kommentarer
Postat av: annso

Men hjärtat! Inte är det för ditt korta hår!

Det är ju helt enkelt så att eftersom du inte flirtade med någon av dom så blir dom ju aningens bittra och så kommer dom dåliga kommentarerna!



Är det några vi känner?

2008-09-14 @ 09:33:06
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: t

haha näe inga vi känner, ja träffade ena av dom i jack kön! :) haha! å alla va super trevliga förutom just den ja skulle gå hem med....bajskorv!

2008-09-14 @ 10:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0