Ledig dag..

(läs: hemma och är sjuk)

Jag har varit überkrasslig och förkyld sen helgen, och före helgen hade jag feber i typ 3 dagar. Nu är jag lagomt snorig och full i bihålorna och har en trevlig hosta. Och nu tittar jag på Days of our lives.

När ska dom sluta upp med alla dumheter? Kopierade städer på öar som inte går att hitta, tonåringar som kidnappar och håller den dom är ohälsosamt besatta av fången och föredetta par som sårar och gör varandra svartsjuka genom att hångla med deras värsta rival. Bla bla bla. Men hallå? Och det värsta är, det tar aldrig slut!



/a

Kommentarer
Postat av: Fi

Nu tycker jag synd om dig! Å jag vet inte om det är värst att du är sjul. Värre är det ju med att du måste (?) se på den oändliga såpan.

2008-09-11 @ 16:35:03
Postat av: annso

Precis, jag måste verkligen!!

2008-09-11 @ 18:18:32
URL: http://tillvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0