Måndag..

..och jag slår upp mina blå klockan sex! Någonting är galet?! Trött klockan 21.00 och pigg klockan 06.00?! Tog mig en tur till Hoting och hälsade på min farfar som berättade att han hade tagit sovmorgon idag (men när jag pratade med farmor så tar han tydligen ofta sovmorgon eftersom att han är vaken till närmare tolvslaget varje kväll...hmm..borde det inte vara jag som är uppe länge om kvällarna och han som lägger sig tidigt?! Jaja hur som haver så drog jag vidare till verkstan och hälsade på resten av gänget innan jag återvände hem igen. Middag och sedan blev det en promenad tillsammans med min kära mor runt byn med en liten paus hos mormor ;) Och nu ligger jag i sängen och kikar på ett av mina favoritprogram Outsiders!


Gonatt världen!


/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0