När..

..hösten står för dörren och mörkret kommer smygandes får jag ångest. Ångest över att sommaren har passerat i 110 km/h, ångest över att vi går mot mörkare tider och ångest över att veta att det är en hel vinter innan jag får gå barfota igen. MEN å andra sidan så får jag oxå en längtan. En längtan efter att få krypa ner i soffan under en filt och tända 100 ljus, en längtan efter december och allt vad denna månad har att erbjuda och en längtan efter denna vita, kalla och underbara snö! Och just denna höst har jag många bollar i luften. Först ut är en 3 månaders resa tillsammans med Sofie och Turner, sedan är det att hitta sig en lägenhet i Umeå och samtidigt ett jobb..!


Helgen spenderades som sagt va i Umeå tillsammans med mina underbara vänner (Fofie du saknades)! Shopping och utgång och en snorförkyld MissMary. Men jäklar va trevligt vi har haft det! Och jag längtar sjukt mycket till januari och början på något nytt. Sälen kommer att saknas men någon gång måste man sluta säsonga och ta tag i sitt liv. Vem vet, någon gång kanske man återvänder till Sälen..men då för att stanna året runt!

Ne om jag ska in i duschen och sedan krypa ner till kojs! Helgens bravader har hunnit ikapp mig!


Gonatt!
/Äm




Kommentarer
Postat av: Annika

Marie! Ring mig så kanske jag kan tipsa om en lägenhet i stan (Haga).

Kram moster

2008-09-09 @ 12:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0