Nåt lugnande, tack!

Fick en rejäl släng av resfeber i kväll! Jag frågar mamma om nåt lugnande men hon tycker inte det är nån bra idé med tanke på att jag ska iväg å jobba snart.
Vet egentligen inte varför magen är som en torktumlare, jag skakar och det snurrar i knoppen. Jag kan inte sätta fingret på vad jag är orolig för. Klart jag kommer sakna mor, far, bror, svägerska, barnen kornsjö och vänner, men så länge är vi ju faktiskt inte borta, men väldigt långt borta.  

Väskan är så gott som färdigpackad. Nu jobbar jag två nätter och sen på fredag tar jag sista sprutan för att sen sätta mig på bussen till Sundsvall för att hälsa på kusinen. Sen på söndag vidare mot Stockholm och Linda. Må hope det går bra att fixa visumet bara.

Kaffe kanske gör susen?

/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0