Nu börjas det.....

....min otur.
Igår va ja på OnOff och köpte ett usb minne så ja kan hä över bilderna där. Men tro på fasen att när ja skulle betala så hade ja inte legget med mig, näe för det låg juh i jackan från helgen. Det va ok. Men sen idag när ja ska på ica å handla å så tänker ja att ja men där behöver ja juh inte ha legget med mig, för ja betalar juh med kort och kod. NÄE för just idag så har dom nå fel så man måste skriva på det OCH visa leg. Fuck....det där händer fasen bara mig. Men tur som det va så va det en ung tjej i kassan som sa ok....så ja fick handla ändå! :)

Nu blire matlagning vilket innebär att ja ska värma på lite Ärtsoppa....-mumms-

Only 7 days left! jipppi :D

ps....ja drömde världens dröm inatt.....or not.....jag drömde ja hångla med Snoop Dogg, självaste Snoop....varför drömde ja om han? Kanske ja är hemligt kär i han...hmmm en tankeställare!

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0