Paltfest..

..paltfest hela dan!

Ikväll blev vi bjuden hem till mormor på palt för att vi hjälpte hon att flytta in på samhället för några helger sen! Och gissa om det va gott?!

Annars så har dagen varit lång och seg. Känns inte som om jag gör något annat än att vänta in torsdagen och avresan ner till Stockholmo!

Imorgon blir det iag till att packa det sista och stänga igen väskan efter det blir det att säga "vi-ses-snart-igen" till lite personer här och där och efter det nån timmes jobb för min kära mor!




God natt världen!

/Äm

Kommentarer
Postat av: annso

Jag tänkte ringa dig ikväll men jag har jobbat till nu.. härliga tider. 8-24. :)

2008-09-17 @ 00:06:04
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: Äm

Mhä hur kan man jobba så länge?! Är det inför invigningen?

2008-09-17 @ 07:31:10
Postat av: annso

Yes, visst serru!

Och imorron blir det 10-24..

2008-09-17 @ 08:51:57
URL: http://tillvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0